Medewerker Domeingericht Servicecentrum (24 u/w)

Hé Medewerker Domeingericht Servicecentrum

Team Servicecentrum Burgerzaken

Alle teams in onze organisatie worden op termijn zelforganiserend. Met het team Servicecentrum Burgerzaken gaan we op dit vlak in de komende jaren nog stappen zetten. Er is een netwerkmanager voor het begeleiden, adviseren en ondersteunen van de teams in deze ontwikkeling.

Dit ga je doen

De gemeente Vijfheerenlanden werkt met diverse domeingerichte servicecentra, waarvan het Servicecentrum Burgerzaken er één is. Het Servicecentrum Burgerzaken bestaat uit een frontoffice waarin een telefooncentrale en receptie/informatiebalie zijn ondergebracht. 

Je bent mede verantwoordelijk voor de dagelijkse bezetting van de telefooncentrale voor Burgerzaken en je kunt worden ingezet op de receptie/informatiebalies van de gemeente op de drie locaties. 

Concreet betekent dit dat je

  • dagelijks inwoners informeert over procedures en producten van de gemeenten
  • een vraagverduidelijking uitvoert en de vraag eventueel doorzet naar het juiste team binnen de gemeente of verwijst naar een andere organisatie
  • meldingen aanmaakt in het digitale registratiesysteem
  • de terugbelverzoeken monitort en hierop rappelleert als de servicenormen niet gehaald worden
  • bezoekers aan de informatiebalie/receptie ontvangt en te woord staat
  • documenten zoals paspoorten en rijbewijzen uitreikt
  • een kennisdatabank vult en beheert

Je brengt mee

Je beschikt over een MBO werk- en denkniveau èn je hebt aantoonbare werkervaring binnen een klantcontactcentrum van een gemeente.

Je sociale en communicatieve vaardigheden zijn uitstekend en je hebt een klantgerichte werkhouding.

Daarnaast beschik je over de volgende competenties (ook in relatie tot zelforganisatie):

  • inlevingsvermogen
  • stressbestendig
  • plannen en organiseren
  • omgevingsbewustzijn
  • netwerken / samenwerken
  • resultaatgerichtheid
  • accuratesse

Wij vinden het belangrijk dat je je betrokken voelt bij de samenleving en je thuis voelt in ons team.

Wat bieden wij?

Wij vinden het belangrijk dat je je betrokken voelt bij de samenleving en je thuis voelt in ons team. Een goede balans tussen privé en werk staat hoog in ons vaandel. De gemeente is verspreid over drie locaties in Leerdam, Vianen en Meerkerk.

  • Bruto maandsalaris tussen € 1.934,-- en maximaal € 2.904,-- bij een fulltime dienstverband (schaal 6)
  • De gemeente kent een ruim opleidingsbudget en mogelijkheden tot ontwikkeling
  • De hoogte van het Individueel Keuze Budget (IKB) is 17,05 % bovenop je bruto salaris. Met het IKB pas je de arbeidsvoorwaarden aan naar jouw eigen omstandigheden

Interesse? Solliciteer direct!

Zin om bij ons te komen werken? Stuur dan je motivatie en cv vóór 26 juli 2021 naar HRM@vijfheerenlanden.nl.

  • Heb je vragen over de vacature of de organisatie neem dan contact op met Stanley van Hezik (Netwerkmanager) via 088 – 599 7100.
  • Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Rene Bijmans (HRM-adviseur) via 088 – 599 7381.